2017-11-27 i 28 Kodable, kodowanie i pierwszaki

Gdy pierwszaki poznały budowę komputera i zasady bezpiecznego posługiwania się urządzeniami peryferyjnymi w szkolnej pracowni, opanowały ruchy myszą trenując w edytorze grafiki, w listopadzie przystąpiły do poważnego zadania, jakim jest wprowadzenie do programowania.

Z łatwością przeprowadzały futrzaną kulkę przez labirynt, określając kierunki, a w kolejnym tygodniu opanowały łączenie bloków w ciągi, by następnie pomóc gniewnemu ptakowi odnaleźć świnkę w labiryncie. Doskonale poradziły sobie z debugowaniem prostych skryptów.

Zwieńczeniem pierwszego etapu programowania online było zbieranie nektaru z pszczółką i robienie z nią plastrów miodu.

Zajęcia wszyscy uznaliśmy za udane, co widać na zdjęciach w galerii.

p. Marzena Lesińska-Wardawy

Brak komentarzy

Twój komentarz lub opinia:

You must be logged in Przejdź do tego komentarza