Class Dojo – innowacja 2018

Class Dojo – innowacja pedagogiczna o charakterze organizacyjnym wprowadzona do SP 374 na lekcjach języka angielskiego w edukacji wczesnoszkolnej przez p. Wiolettę Sztark i p. Agatę Władygę.

 

W roku szkolnym 2017/2018 z Class Dojo pracowali z sukcesem uczniowie klasy 1a i 1b.

Class Dojo to aplikacja, która pozwala organizować czas na lekcji poczynając od Hello Song i sprawdzenia listy, aż do pożegnania. Motywuje ona uczniów do pracy poprzez przyznawane punkty za różne aktywności m.in.: przygotowanie do zajęć, wykonywanie poleceń, pracę w grupie, kreatywność, śpiewanie piosenek, aktywność, pomoc innym. Uczniowie uwielbiają swoje awatarki – nauka z nimi staje się przygodą.

Class Dojo nie tylko angażuje uczniów, ale także wprowadza do klasy rodziców, którzy logując się z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu za pomocą otrzymanego od nauczyciela kodu, mogą podglądać, co się dzieje na lekcjach języka angielskiego – śledzić zdjęcia i filmiki, wysyłać wiadomości do nauczyciela i być częścią społeczności klasowej.

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji Class Dojo:

https://www.youtube.com/watch?v=Rzzb5cmNoc0

p. Wioletta Sztark